RETAILpuls

IPSOS STRATEGIC MARKETING JE U APRILU 2016. PREDSTAVIO SVOJ NOVI ALAT

Retail management tool for traditional trade


RETAILpuls nudi savršeno maloprodajno rešenje za tržišne lidere i trendsetere. 

RETAILpuls online web aplikacija i individualni izveštaji  omogućavaju pristup BRZIM, POUZDANIM I DETALJNIM informacijama o tržištu i prodaji.

RETAILpuls je istraživanje na VELIKOM UZORKU PRODAVNICA KOJE SE BAVE TRADICIONALNOM TRGOVINOM (1.780 prodajnih mesta) koje uključuju veliki broj kategorija proizvoda, što omogućava klijentima da analiziraju sopstvene kao i konkurentske marke.

Traditional trade u Srbiji čini 70% ukupnog tržišta maloprodaje, a 94% svih maloprodajnih objekata spada u tu kategoriju.

Za dubinsku analizu na raspolaganju su mnogobrojni tržišni indikatori. Svi oni se mogu kombinovati sa karakteristikama uzorka kao što su tip prodajnog objekta, region i tip naselja.

KLJUČNE KARAKTERISTIKE

  • Brza isporuka – podaci se prikupljaju dvonedeljno
  • Svi podaci se prikupljaju direktno na kasi, elektronskim putem
  • Trenutno je dostupno više od  120.000 artikala

 

 

RETAILpuls ANALIZA

Modeli prilagođeni Klijentu sa ponuđenim indikatorima za kategoriju, proizvođača, marku i  ARTIKAL (SKU)

 

RETAILpuls software

Moćna web aplikacija za analizu RETAILpuls podataka


DODATNE USLUGE 

  • DATA FUSION :  RETAILpuls & BRENDpuls

Podatke iz RETAILpuls-a je moguće integrisati sa podacima iz drugog IPSOS-ovog alata, BRENDpuls-a.  

Na taj način je moguće da se podaci iz praćenja prodaje dopune izuzetno korisnim informacijama  o potrošačkim navikama, životnim stilovima, lojalnosti potrošača prema proizvodima i sl.  

Spajanje podataka o prodaji i podataka o stavovima i sklonostima potrošača  omogućava pregled tržišta od 360 stepeni.

  • ON SITE istraživanja

U objektima iz Retail PULS uzroka je moguće relizovati istraživanja sa ciljem provere dizajna pakovanja,  uticaja cena na prodaju ili uspeha POS komunikacije